REGULAMIN
WARUNKI OGÓLNE
1. Właścicielem sklepu internetowego, działającego pod adresem DROGERIANATALIA.PL, jest
Zarejestrowana w ewidencji działalności gospodarczej
prowadzonej przez Prezydenta Miasta Zgierza
w dniu 10/08/1999 roku pod numerem 12844.
NIP: 732-106-30-83 , REGON: 472225118
2. Sklep prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.
3. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu. Złożenie zamówienia jest jednoznacznie z akceptacją Regulaminu.
4. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
CENY
1. Ceny wszystkich produktów w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podane są w PLN.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Podstawą realizacji zamówienia jest kompletne wypełnienie formularza oraz potwierdzenie zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia przy płatności przelewem jest liczony od momentu otrzymania potwierdzenia wpłaty do momentu przekazania go do kuriera lub wysłania pocztą.
Czas realizacji zamówienia wynosi przeciętnie 1-3 dni robocze w przypadku płatności za pobraniem.
W przypadku płatności przelewem na konto bankowe 1-3 dni robocze licząc od dnia zaksięgowania przelewu na koncie bankowym sklepu.
Sklep DROGERIANATALIA.PL dołoży wszelkich starań aby zamówienia zostały zrealizowane w jak najkrótszym terminie.
3. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany decydując czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane. Termin realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. W szczególnych przypadkach (np. braku asortymentu w magazynie), termin ten może ulec wydłużeniu – w takich przypadkach kontaktujemy się indywidualnie.
4. W szczególnych przypadkach Sklep DROGERIANATALIA.PL zastrzega sobie prawo do dłuższego terminu wysyłki paczki, o czym klient będzie powiadamiany drogą mailową.
5. Sklep DROGERIANATALIA.PL nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie przewozu.
6. Sklep DROGERIANATALIA.PL nie odpowiada za opóźnienia w dostawie przesyłek przez Pocztę Polską.
FORMY PŁATNOŚCI
1. Możliwe są następujące formy płatności:
Przelew na konto
Przelew na konto za pomocą systemu Transferuj.pl
Za pobraniem - płatność przy odbiorze przesyłki
SPOSOBY I KOSZTY DOSTAWY
1. Kupujący wybiera sposób dostawy towaru w formularzu zamówienia.
2. Koszty dostawy zamówienia zależą od sposobu dostarczenia towaru i wynoszą odpowiednio:
Przesyłka do paczkomatu InPost - przelew na konto: 11,90 zł
Poczta Polska - przesyłka polecona, priorytetowa - przelew na konto: 12,00 zł
Przesyłka kurierska InPost - przelew na konto: 13,90 zł
Przesyłka kurierska InPost - płatność kurierowi przy odbiorze: 16,50 zł
Odbiór osobisty - przelew na konto lub płatność przy odbiorze: bezpłatnie
3. Przy zamówieniu powyżej 350 zł Kupujący nie ponosi kosztów przesyłki.
ZWROTY WYMIANY REKLAMACJE RĘKOJMIA
1. Do każdej przesyłki dołączamy paragon, który jest podstawą do reklamacji, wymiany bądź zwrotu towaru.
2. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony.
Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym dowodem zakupu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych! Klient wysyła zwracany towar na własny koszt. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przelane Kupującemu na wskazane konto bankowe w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia, w którym sklep otrzyma zwrócony towar.
Formularz zwrotu towaru do pobrania TUTAJ
3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
4. Sprzedawca zapewnia dostawę towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
5. Jeśli przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi zostanie stwierdzona wada fizyczna towaru ("brak zgodności towaru z umową"), Klient ma prawo złożyć roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru.
6. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę.
7. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: Drogeria Natalia, Długa 4, 95-100 Zgierz.
Sprzedawca ma obowiązek rozpatrzyć reklamację klienta w terminie 14 dni. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres nataliasklep@gmail.com.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.
2. Administrator dokłada szczególnej staranności do poszanowania prywatności Klientów odwiedzających Sklep Internetowy.
3. Szczegółowe zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce Prywatności.